بازاریابی و فروش شاید مهم ترین بخش یک کسب و کار بعد از تولید محصول باشد و این درجه از اهمیت، همیشه مورد توجه بزرگان این حوزه بوده است. در ادامه برخی از بهترین جملات شخصیت های بزرگ حوزه فروش، بازاریابی و کسب و کار را برای شما گردآوری کرده ایم:
سخن بزرگان درباره فروش موفق
رابرت کیوساکی به عنوان یکی از نویسندگان موفق می گوید: مهمترین و قدرتمندترین دارایی یک فرد، ذهن اوست. یک ذهن آموزش دیده و آماده بیش از هر دارایی دیگری می تواند برایتان پول بسازد. پس بنا به این جمله کوتاه می توان با ذهن خلاق خویش دست به کسب و کارهایی زد که بسیار سودآور می باشند و یا در صورتی که کسب و کاری دارید، می توانید با مدد ذهن خلاق خود به فروش بسیار گسترده ای دست یابید که مسلما سودآوری زیادی را برای شما به همراه دارد.دیوید آگیلوی به عنوان پدر علم تبلیغات گفته است: اگر به فروش نمی رود؛ به حد کافی خلاق نیست. پس برای فروش موفق هر محصولی می بایست اوج خلاقیت خود را در آن کار بگمارید تا بتوانید به فروشی موفق دست یابید و از بابت آن دست به سودآوری زیادی بزنید.استیو جابز به عنوان یک فرد بزرگ می گوید: به جای تأسف در مورد گذشته، مشتاقانه از آینده استقبال نمایید. پس اگر از فروش محصولات خویش تاکنون نتوانسته اید رضایت خود و شریک خود را به جای آورید. نباید به گذشته خود فکر کنید؛ بلکه بایستی مشتاقانه به سمت آینده ای پیش روید که با فروشی بهتر و تبلیغاتی بهینه تر آینده ای بهتر را برای خود بسازید.همیشه باید برای فروش موفق، نوآوری را سرلوحه خویش قرار دهید. همان طور که بت کامستوک می گوید: بازاریابی یک فرآیند ادراکی است، برای رسیدن به اهداف بازاریابی بایستی پیوسته نوآوری را در نظر بگیریم. بنابراین امروزه کسی می تواند در زمینه بازاریابی انواع محصولات مختلف فردی موفق باشد که نوآوری و خلاقیت را در این راستا سرلوحه کار خویش قرار دهد تا زودتر دست به سودآوری بزند.پیتر دراکر نیز در خصوص فروش موفق می گوید: تجارت یعنی بازاریابی و بازاریابی یعنی تجارت. پس برای تجارت بهتر و بهینه تر باید یک بازاریاب خیلی قدری باشید و برای بازاریابی موفق و فروش محصولات خویش بایستی یک تاجر بسیار بزرگی باشید و این رابطه دو گانه را همواره باید در نظر داشته باشید تا به سودآوری نائل آیید.تئودور لوئیت در زمینه فروش موفق در کسب و کارهای مختلف گفته است: هدف یک کسب و کار به دست آوردن و حفظ مشتری است. بدون مشتری، هیچ مهندس توانمند، یا مدیر مالی هوشمند، و یا متخصص عملیاتی قادر به حفظ شرکت نخواهد بود. پس همواره پیش از هر مسئله ای باید در راستای فروش موفق رویکردی مشتری مداری را در پیش گرفت و حق را به مشتری داد تا با جذب مشتری بتوان رفته رفته فروش محصولات خود را توسعه بخشید.فیلیپ کاتلر می گوید: شرکت های خوب، نیازها را برآورده می کنند، در حالی که شرکت های بزرگ، بازارها را ایجاد می کنند. پس برای آنکه بازار فروش را در ید قبضه خویش قرار دهید، می بایست هر چه زودتر به ارائه راهکارهایی باشید تا به فروش موفق دست یابید. اگر بتوانید بازار را تسخیر خویش گردانید، می توانید به فکر تحقق رویاپردازی های خوب باشید.جر چرنوف در خصوص بازاریابی و در راستای فروش موفق محصولات در کسب و کارهای مختلف می فرماید: بازاریابی خوب باعث به وجود آمدن یک شرکت هوشمند و در راستای آن مشتریان هوشمند می شود. پس باید مشتریان هوشمندی را در دست داشته باشید تا بتوانید در بازار کسب و کارهای موفق روز به روز گام های مثمر به ثمربخش تری بردارید.مایکل هیات در خصوص فروش موفق گفته است: اکثر ما لحظات جالبی را تجربه کرده ایم. ما فقط وقت نگذاشته ایم تا در مورد آن ها به طور عمیق فکر کنیم. پس برای فروش موفق محصولات تولیدی خویش بایستی از تجربه فروش محصولات خود به مشتریان مختلف لذت ببرید و با سعه صدر و روی خوش مشتریان زیادی را به سمت و سوی خویش جذب کنید.لورا فیتتون نیز به عنوان یکی از افراد بزرگ در خصوص فروش محصولات موفق می گوید: تمرکز، مشکل اصلی کسب و کار شما را حل می کند. با تمرکز به بسیاری از محتواها، شور وشوق و ایده هایی در مورد چگونگی حل مشکل دست خواهید یافت. بنابراین می بایست برای فروش عمده محصولات خویش و دستیابی به سود و سودآوری روی فروش محصولات
سخنان بزرگان در مورد بازاریابی
- حتی زمانیکه شما مشغول بازاریابی بطور کلی هستید، به یاد داشته باشید که در هر لحظه یک کاربر مخاطب شماست پس با او صحبت کنید. «آنا هندلی»
- دو ایده بیان کنید و آنها را با هم ترکیب کرده تا بتوانید یک ایده جدید خلق کنید. «جیم کوکرال»
- تنها به این دلیل که شما می توانید همه چیز را اندازه گیری کنید به این معنا نیست که باید بتوانید. «ادوارد دمینگ»
- من برای گفتگو هستم اما شما باید یک پیام [برای مخاطب] داشته باشید. «رنه بلاتگت»
- بازاریابی محتوا بیش از یک کلمه کلیدی است. این داغترین روند بازاریابی است؛ زیرا این بزرگترین شکافی است که بین آنچه خریداران می خواهند و مارک ها تولید می کنند، قرار دارد. «میکائیل برنر »
- بازاریابی به جهان می گوید که شما یک ستاره راک هستید. بازاریابی محتوا به جهان نشان می دهد که شما تک و بی همتا هستید. «روبرت روس»
- بازاریابی بسیار مهمتر از آن است که به بخش بازاریابی تنها واگذار شود. «داوید پیکارد»
- بازاریابی محتوا تمام بازاریابی است که باقی مانده است. «ثف گودن»
- شما اغلب نمی توانید پیام های فروش خود را به مخاطبان خود تحمیل کنید. «آندره وهل»
جملات بزرگان بازاریابی در مورد اهمیت محتوا
- نمی توان انتظار داشت که فقط بنویسید و بازدیدکنندگان به طرف شما بیایند و جذب شوند؛ این خیلی منفعلانه است. «آنیتا کامبل»
- تمرکز، مشکل اصلی کسب و کار شما را حل می کند. با تمرکز به بسیاری از محتواها، شور وشوق و ایده هایی در مورد چگونگی حل مشکل دست خواهید یافت. « لورا فیتتون»
- محتوا ذرات اتمی تمام بازاریابی دیجیتال است. «ربکا»
- شما نمی توانید چیزی را به فروش برسانید اگر نمی توانید چیزی بگویید. «بث کامستاک»
- محتوای مارک داری که در یک شرکت ایجاد شده برای آن مجموعه یک ارزش خلق کرده است. «درو دیویس»
- در وهله اول وجود و خلق محتوا به دلیل جستجو بوده است. «لی اودن»
- محتوا آتش است، رسانه های اجتماعی بنزین. «جی بیر»
- محتوا پادشاه است اما مشارکت ملکه را نیاز دارد و خانم خانه را اداره می کند. «مری اسمیت»
- شما نمی توانید چند دکمه "خرید" را در وب سایت خود قرار دهید و انتظار داشته باشید بازدیدکنندگان از شما خرید کنند. «نیل پاتل»
سخن بزرگان دیجیتال مارکتینگ درباره اهمیت شبکه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی اجازه می دهند تا شرکت های بزرگ دوباره کوچک عمل کنند. «جی بئر»بهترین راه برای صادقانه بودن با بازار از طریق توییتر این است که هرگز از کلمات مشارکت، صادقانه و یا بازار استفاده نکنید. «جفری زلمان»انرژی خود را برای ساختن چیزهایی که دوست داشتنی هستند قرار دهید، نه اینکه برخی از استراتژی رسانه های اجتماعی را نادیده بگیرید. «ماتیو ایمن»رسانه های اجتماعی که محوریت آنها جامعه شناسی و روانشناسی است بیش از فناوری هستند. «براين سوليس»شرکت های موفق دررسانه های اجتماعی مانند شرکت های سرگرمی، ناشران و یا برنامه ریزان حزب، بیشتر از تبلیغ کنندگان سنتی عمل می کنند. «اریک کلامن»
منبع سخنان بزرگان در مورد بازاریابی، آلامتو