کسب و کارم را راه انداختهام، اما درآمدم چنگی به دل نمیزند. چند سال از شروع آن گذشته، اما مشتریانم زیاد نشده است. به هر دری میزنم، تغییر خاصی نمیبینم. حتی به دعای افزایش مشتری و فروش هم متوسل شدهام!
اگر شما هم این دغدغهها را دارید، یعنی هنوز نمیدانید مهارت فروش چیست و افزایش فروش چه تکنیکهایی دارد. الان دیگر وقتش رسیده که روش های افزایش فروش را از مبتدی تا حرفهای یاد بگیرید. روشهایی که هم به درد کسب و کارهای سنتی میخورد؛ هم آنلاین.
یکی از روشهای جذب و حفظ مشتری، برندینگ و افزایش فروش، استفاده از هدایای تبلیغاتی است.در این مقاله، تاثیرات معجزهگر این روش کم هزینه و 5 نمونه از بهترین ایدهها را با هم مرور میکنیم.
اینستاگرام، بستری برای فروش هر نوع محصول است. در این مقاله، راهکارهای افزایش فروش محصول در این شبکه اجتماعی را با هم مرور میکنیم تا از رقبایتان جلو بیفتید و روزانه به درآمدهای میلیونی برسید.
هنگامی که تصمیم به راهاندازی یک تجارت الکترونیک با سود بالا دارید، قطعا انتخاب محصول را میتوان مهمترین بخش پازل عنوان کرد که نقش بسیار مهمی در تعیین سرنوشت کسب و کار خواهد داشت. اولین گام حیاتی که باید قبل از آغاز کسب و کار جدیدتان بردارید، ارزیابی دقیق وضعیت بازار و بررسی رقابت موجود بوده تا بتوانید نتیجهگیری درستی داشته باشید.
امروز هیچ کسب و کاری را نمیتوان نمیتوان یک کسب و کار را محدود به کوچه و خیابان کرد. بلکه میتوان از اینترنت و روش های نوین بازاریابی برای معرفی شغلتان به افراد مختلف در سراسر کشور استفاده کنید و به کسب درآمد بپردازید.
توضیح محصول یکی از فرایندهایی می باشد که استفادۀ درست از آن، قطعا منجر به فروش بیشتر محصولات خواهد شد. در این مقاله، تکنیکهای نوشتن یک توضیح محصول مناسب را گفتهایم.
تصویر برداری از محصولات میتواند روی فروش بیشتر محصول تاثیر بالایی بگذارد. درواقع مشتریان شما تا زمانی که جزییات دقیق محصول را نبینند ترغیب به خرید نخواهند شد. در این آموزش به راهنمای کامل و تصویری عکس برداری از محصولات با گوشی میپردازیم.
در این مقاله به راهنمای نوشتن قوانین بازگشت محصول و ایجاد ضمانت بازگشت کالا(گارانتی بازگشت وجه) میپردازیم که به کمک آن میتوانید استراتژی درست برای مرجوع کردن محصول به مشتری ارائه کنید.
در صورتی که قصد دارید برای تهیه تصاویر محصولاتتان از دوربینهای DSLR و لنزهای مخصوص تصویربرداری استفاده کنید، بهتر است سراغ دوربین گوشی های هوشمندتان رفته و از قابلیتهایی که دارند، بهره ببرید. در این مقاله به راهنمای عکس برداری با کیفیت از محصولات با آیفون و گوشیهای دیگر میپردازیم.
در مورد مفهوم زمان بسیار شنیده اید. ترغیب مشتریان فعلی به تکرار خرید، ارزانتر از یافتن مشتریان جدید تمام می شود. در این مقاله به نحوه افزایش فروش مشتریهای فعلی و وفاداری سازی آنها میپردازیم.
طراحی فضای داخلی فرشگاه خرده فروشی شما، سرفصلی است که به موفقیت برند شما و پیشرفت در دوران دیجیتال عصر حاضر، کمک می کند. در این مقاله به راهنمای طراحی دکور مغازه و فروشگاه برای فروش بیشتر محصولات میپردازیم.
در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین استراتژی های قیمت گذاری و راز فروش بیشتر محصولات بپردازیم که با استفاده از ترفندهای قیمت گذاری خوب روی محصولات میتوانید فروش خود را افزایش دهید.
در این مقاله، به راهنمای کامل اتصال فروشگاه اینترنتی به اینستاگرام و نمایش تگ قیمت در اینستاگرام میپردازیم، که بهکمک آن میتوانید تگ قیمت محصولات اینستاگرام را در صفحه خود نمایش دهید.