کسب و کارم را راه انداختهام، اما درآمدم چنگی به دل نمیزند. چند سال از شروع آن گذشته، اما مشتریانم زیاد نشده است. به هر دری میزنم، تغییر خاصی نمیبینم. حتی به دعای افزایش مشتری و فروش هم متوسل شدهام!
اگر شما هم این دغدغهها را دارید، یعنی هنوز نمیدانید مهارت فروش چیست و افزایش فروش چه تکنیکهایی دارد. الان دیگر وقتش رسیده که روش های افزایش فروش را از مبتدی تا حرفهای یاد بگیرید. روشهایی که هم به درد کسب و کارهای سنتی میخورد؛ هم آنلاین.
یوتیوب یکی از پربازدیدترین سرویسهای اینترنتی است. با تبلیغ در یوتیوب میتوانید کسبوکارتان را به میلیونها نفر معرفی کنید. در این مقاله شما را با انواع تبلیغات در یوتیوب آشنا میکنیم تا بتوانید تبلیغات موثری در این سرویس داشته باشید.
سئوی سایت فروشگاهی به شدت میتواند در موفقیت کسب و کار اینترنتی شما تاثیرگذار باشد. چراکه یک رتبه خوب روی یک کلمه کلیدی ممکن است باعث شود طی ماه میلیونها تومان فروش مستقیم به دست بیاورید!
مشاوره یکی از کارهایی است که مشتریان زیادی دارد و افراد در زمینههای مختلفی به مشاوره نیاز پیدا میکنند. برای این که از این راه کسب درآمد کنید، باید روش های جذب مشتری برای کسب و کارهای مشاورهای را بدانید.
google data studio یکی از ابزارهای رایگان و البته جدید گوگل است. این ابزار که در حوالی سال 2016 توسط گوگل معرفی شد، به شما اجازه میدهد از انواع ابزارهای مختلف مرتبط به کسب و کارتان، یکسری گزارش ارزشمند گرفته و آنها را در قالب دادهها و آمارهای تصویری و زیبا در بیاورید.
اگر میخواهید از همان روز اول افتتاح فروشگاه یا مغازه مشتریان زیادی داشته باشید، باید یک افتتاحیه مناسب برگزار کنید. فروشگاه را با سر و صدا و مراسم افتتاحیه باز کرده تا توجه مشتریان جلب شود و از همان ابتدا تعداد زیادی مشتری جذب کنید.
بازاریابی ارجاعی یا referral marketing نوعی از بازاریابی است که در آن با استفاده از ابزارها و روشهای مختلفی، کاربران و مشتریان فعلی شما برای کسب و کارتان مشتریان و کاربران جدیدی را میآورند.
بازاریابی جاذبهای که با نام بازاریابی درونگرا (inbound marketing) هم شناخته میشود به زبان ساده یعنی با تولید محتوای هدفمند، برای کسب و کارمان مشتری جذب کنیم. در ادامه بیشتر با بازاریابی جاذبهای و مزایای آن آشنا میشویم.
عوامل مختلفی در سئو سایت تاثیر دارند و باعث میشوند که سایت شما در موتورهای جستجو نمایش داده شوند. یکی از این عوامل تگها هستند که در این مقاله بیشتر راجع به آنها توضیح دادهایم.
رمز موفقیت در فروش اینترنتی این است که مشتری را به خوبی راهنمایی کنید تا بتواند به سادگی خریدش را انجام دهد. یکی از راههای خیلی خوب برای راهنمایی مشتری این است که یک صفحه راهنمای خرید درست کنید. در ادامه به شما توضیح میدهم که چطور این کار را انجام دهید.
ایمیل سازمانی تاثیر زیادی روی برندسازی و جلب اعتماد مشتریان دارد. این نوع ایمیلها با ایمیلهای رایگانی که در جیمیل و یاهو میسازیم فرق میکند و آدرس آن کاملا اختصاصی است.
برای این که در جذب مشتری موفق باشیم، باید هدفمان پیدا کردن مشتریانی باشد که قصد خرید محصولات را دارند. در ادامه به شما یاد میدهیم که چطور مشتریان ایده آل برای کسب و کارتان پیدا کنید.
یکی از کارهایی که باعث میشود پیج اینستاگرام شما فالوور زیادی جذب کند و فروشتان بیشتر شود، این است که پیجتان را بهینه کنید. در ادامه مطلب گفتیم که چطور این کار را انجام دهید.