۳۰٪ تخفیف ویژه حمایت از کسب و کارها در کرونا

با شناخت انواع مشتری راحت‌تر بفروشید

اگر به شما بگوییم که می‌توانید، با صرف هزینه و زمان کمتر، محصولات بیشتری را بفروشید، چه؟ می‌پرسید چگونه؟ جواب ما شناخت انواع مشتری است.اگر اهمیت و ارزش هر کدام از این دسته از مشتریان را بدانیم، بر همان اساس زمان و هزینه صرف می‌کنیم.

اهمیت فوق‌العادۀ نظرات آنلاین کاربران + 4 ترفند

نظرات کاربران گنجینۀ باارزشی از مشتریان برای شماست. فارغ از اینکه نظر کاربران مثبت یا منفی باشد! نظران آنلاین کاربران هم به خودشما کمک می‌کند، هم به مشتریان دیگرتان. ما هر چقدر هم در مورد محصولات و خدمات‌مان تعریف کنیم، تأثیر نظرات دیگران چیز دیگری ست.

لندینگ پیج چیست؟ چگونه از آن نرخ تبدیل بالایی بگیریم؟

ما معمولا مهم‌ترین پیشنهادات و محصولات‌مان را در صفحه‌هایی مجزا از سایت قرار می‌دهیم. کاربر با جستجو دربارۀ یک موضوع در این صفحات فرود می‌آید. حالا اگر آن صفحه خوب طراحی شده باشد، درخواست ما مانند خرید یا ثبت نام را انجام می‌دهد. این همان لندینگ پیج یا صفحه فرود است که می‌خواهیم درمورد طراحی آن صحبت کنیم.

چگونه در بازار رقابتی مشتری خود را پیدا کنیم؟

حتی در بازار رقابتی یک محصول یا خدمت هم می‌توانید کسب درآمد کنید. چون نه همۀ آن‌ها خوب هستند و نه به آخر خط خوب بودن، رسیده‌اند. در این مقاله، به شما یاد می‌دهیم که چگونه در بازار پر از رقیب مشتری خود را پیدا کنید و بفروشید.

5 نکتۀ حیاتی در طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی نیازمند رعایت اصول و نکاتی است، که ما این مقاله از وبلاگ را به آن اختصاص داده‌ایم.رعایت نکاتی مانند تجربه کاربری، سرعت مناسب سایت، و استفاده راحت از سایت فروشگاهی، مشتری را برای خرید از شما تشویق خواهد کرد.

نرخ تبدیل چیست؟ 7 نکته برای بهینه سازی نرخ تبدیل

تعداد کاربران و ورودی سایت شما هر چقدر هم زیاد باشد، در نهایت برای فروش و کسب درآمد، این کاربران باید کاری را انجام دهند که شما هدف‌گذاری کرده‌اید. این موضوع با بهینه‌سازی نرخ تبدیل شناخته می‌شود که در این مقاله می‌خواهیم دربارۀ آن صحبت کنیم.

با ویدیو مارکتینگ فروش خود را به اوج برسانید

ویدئو مارکتینگ یک روش عالی برای بازاریابی و جذب مشتری است که روز به روز نیز به محبوبیت آن افزوده می‌شود. با کمک ترفندهایی که به شما می‌گوییم، توانایی تهیه یک ویدئوی جذاب و تاثیرگذار را پیدا خواهید کرد.

با روانشناسی مشتری به قلب و ذهن او نفود کنید

همۀ کسب و کارها می‌‎خواهند به افزایش فروش برسند؛ اما فقط آن‌هایی به هدف می‌زنند که شناخت کاملی از عنصر اصلی کسب و کار؛ یعنی مشتری و نحوه متاثر کردن او داشته باشند. در این مطلب، می‌خواهیم نقش روانشناسی مشتری در افزایش فروش را بررسی کنیم و به 12 راهکار عملی اشاره کنیم.

11 ایده مؤثر برای جلب اعتماد مشتری اولیه

کسب و کار شما بدون مشتری، عملا فلج است. بنابراین برای کسب درآمد باید تمام تلاش خود را برای جلب اعتماد مشتری کنید. در ادامه به راهکارها و ایده‌های جالب و مؤثری برای جلب اعتماد مشتری اشاره می‌کنیم.

12 ایدۀ تخفیف گذاری برای افزایش فروش

یکی از راهکارهای افزایش فروش محصول و خدمات، استفاده از استراتژی‌های تخفیف‌گذاری است که شاید تاکنون نیز تجربۀ استفاده از آن را داشته باشید. در ادامه می‌خواهیم شما را با ایده‌هایی تست شده برای تخفیف‌گذاری آشنا کنیم تا شاهد افزایش فروش‌تان باشید.

چگونه با نیچ مارکتینگ درآمد بالایی داشته باشیم؟

برای نفوذ در بازار و کسب درآمد، نمی‌توان همۀ آن را هدفگیری کرد؛ بلکه باید ابتدا با بخش کوچک‌تری از بازار شروع کرد و سپس پیشرفت کرد. در این مقاله می‌خواهیم در مورد این روش که به آن نیچ مارکتینگ می‌گویند صحبت کنیم.

فاکتورهای یک فروشگاه اینترنتی موفق و پرفروش

تفاوت بین یک فروشگاه پرفروش و یک فروشگاه کم درآمد، را یک سری معیارها و ویژگی‌های خاص مشخص می‌کند، که در این مقاله می‌خواهیم در مورد آن‌ها صحبت کنیم.

087-34590404 داخلی 2