۳۰٪ تخفیف ویژه حمایت از کسب و کارها در کرونا

لندینگ پیج چیست؟ چگونه از آن نرخ تبدیل بالایی بگیریم؟

ما معمولا مهم‌ترین پیشنهادات و محصولات‌مان را در صفحه‌هایی مجزا از سایت قرار می‌دهیم. کاربر با جستجو دربارۀ یک موضوع در این صفحات فرود می‌آید. حالا اگر آن صفحه خوب طراحی شده باشد، درخواست ما مانند خرید یا ثبت نام را انجام می‌دهد. این همان لندینگ پیج یا صفحه فرود است که می‌خواهیم درمورد طراحی آن صحبت کنیم.

چگونه در بازار رقابتی مشتری خود را پیدا کنیم؟

حتی در بازار رقابتی یک محصول یا خدمت هم می‌توانید کسب درآمد کنید. چون نه همۀ آن‌ها خوب هستند و نه به آخر خط خوب بودن، رسیده‌اند. در این مقاله، به شما یاد می‌دهیم که چگونه در بازار پر از رقیب مشتری خود را پیدا کنید و بفروشید.

روانشناسی رنگها در طراحی سایت؛ از سفید تا سیاه!

رنگ سایت و حتی کوچکترین اجزای آن، تأثیر زیادی روی مخاطب و تصمیم خرید او می‌گذارد.استفادۀ مناسب از رنگ‌ مانند دکمه‌های سایت، نرخ تبدیل و فروش شما را بالا می‌برد. همراه ما باشید، تا بدانید چه زمانی باید قرمز را انتخاب کنید و چه زمانی آبی!

نرخ تبدیل چیست؟ 7 نکته برای بهینه سازی نرخ تبدیل

تعداد کاربران و ورودی سایت شما هر چقدر هم زیاد باشد، در نهایت برای فروش و کسب درآمد، این کاربران باید کاری را انجام دهند که شما هدف‌گذاری کرده‌اید. این موضوع با بهینه‌سازی نرخ تبدیل شناخته می‌شود که در این مقاله می‌خواهیم دربارۀ آن صحبت کنیم.

با ویدیو مارکتینگ فروش خود را به اوج برسانید

ویدئو مارکتینگ یک روش عالی برای بازاریابی و جذب مشتری است که روز به روز نیز به محبوبیت آن افزوده می‌شود. با کمک ترفندهایی که به شما می‌گوییم، توانایی تهیه یک ویدئوی جذاب و تاثیرگذار را پیدا خواهید کرد.

11 ایده مؤثر برای جلب اعتماد مشتری اولیه

کسب و کار شما بدون مشتری، عملا فلج است. بنابراین برای کسب درآمد باید تمام تلاش خود را برای جلب اعتماد مشتری کنید. در ادامه به راهکارها و ایده‌های جالب و مؤثری برای جلب اعتماد مشتری اشاره می‌کنیم.

12 ایدۀ تخفیف گذاری برای افزایش فروش

یکی از راهکارهای افزایش فروش محصول و خدمات، استفاده از استراتژی‌های تخفیف‌گذاری است که شاید تاکنون نیز تجربۀ استفاده از آن را داشته باشید. در ادامه می‌خواهیم شما را با ایده‌هایی تست شده برای تخفیف‌گذاری آشنا کنیم تا شاهد افزایش فروش‌تان باشید.

چگونه با نیچ مارکتینگ درآمد بالایی داشته باشیم؟

برای نفوذ در بازار و کسب درآمد، نمی‌توان همۀ آن را هدفگیری کرد؛ بلکه باید ابتدا با بخش کوچک‌تری از بازار شروع کرد و سپس پیشرفت کرد. در این مقاله می‌خواهیم در مورد این روش که به آن نیچ مارکتینگ می‌گویند صحبت کنیم.

فاکتورهای یک فروشگاه اینترنتی موفق و پرفروش

تفاوت بین یک فروشگاه پرفروش و یک فروشگاه کم درآمد، را یک سری معیارها و ویژگی‌های خاص مشخص می‌کند، که در این مقاله می‌خواهیم در مورد آن‌ها صحبت کنیم.

معجزۀ هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش

یکی از روش‌های جذب و حفظ مشتری، برندینگ و افزایش فروش، استفاده از هدایای تبلیغاتی است.در این مقاله، تاثیرات معجزه‌گر این روش کم هزینه و 5 نمونه از بهترین ایده‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

10+1 فوت و فن‌ برای افزایش فروش در اینستاگرام

اینستاگرام، بستری برای فروش هر نوع محصول است. در این مقاله، راهکارهای افزایش فروش محصول در این شبکه اجتماعی را با هم مرور می‌کنیم تا از رقبایتان جلو بیفتید و روزانه به درآمدهای میلیونی برسید.

چک لیست سئو و صفر تا صد سئو مقدماتی

در این مقاله سعی کردیم به معرفی چک لیست سئو و صفر تا صد سئو مقدماتی سایت و فروشگاه اینترنتی مطابق با استانداردها و شرایط گوگل بپردازیم که با استفاده از ان می‌توانید به سئو و بهینه سازی سایتتان بپردازید.

087-34590404 داخلی 2