برای لازم است که برای کاربر صورتحسابی ایجاد کنید، باید مراحل زیر را دنبال کنید:
۱- از منوی بخش مدیریت وبسایت روی «کاربران» کلیک کنید.
۲- گزینه «کل کاربران» را انتخاب کنید.

۳- در انتهای فیلد نام کاربر مورد نظر خود، روی آیکون «ایجاد صورتحساب» کلیک کنید.

۴- در قسمت اول، توضیحات، نام کاربری، کوپنهای تخفیف و تاریخ سررسید را وارد کنید.

۵- در قسمت دوم، برای افزودن گزینه صورتحساب، روی دکمه سبز رنگ «افزودن» کلیک کنید.

۶- عنوان، تعداد، مبلغ، تخفیف و مالیات صورتحساب را وارد و روی دکمه «ذخیره مورد» کلیک کنید.

۷- برای حذف گزینههای صورتحساب در کنار گزینه مورد نظر تیک بزنید و روی دکمه قرمز رنگ حذف کلیک کنید.

۸- تنظیمات صورتحساب را از قسمت تنظیمات تیک بزنید.

۹- روی دکمه سبز رنگ «ذخیره صورتحساب» کلیک کنید، اکنون به صفحه فهرست صورتحسابها منتقل میشوید.
