۳۰٪ تخفیف ویژه حمایت از کسب و کارها در کرونا

مدیریت کاربران

هر وب‌سایت دارای کاربران مختلفی است. این کاربران شامل؛ مدیر یا مدیران وب‌سایت و مشتریان و بازدیدکنندگانی است که در وب‌سایت حساب کاربری ایجاد کرده اند. برای مشاهده، مدیریت و کنترل کاربران وب‌سایت، می‌توانید وارد بخش «کل کاربران» شوید.


برای مشاهده فهرست کل کاربران وب‌سایت، مراحل زیر را دنبال کنید:


۱- از منوی بخش مدیریت وب‌سایت روی «کاربران» کلیک کنید.
۲- گزینه «کل کاربران» را انتخاب کنید.


۳- اکنون جدولی مشاهده می‌کنید که در آن فهرستی از تمام کاربران وب‌سایت، نام کاربری هر کاربر، وضعیت کاربر، شارژ کیف پول، ایمیل، شماره موبایل، زمان ایجاد، لینک دسترسی به گزارش عملکرد، مدارک، پرداخت‌ها و ایجاد صورت‌حساب وجود دارد.
۴- برای ویرایش مشخصات عمومی، تنظیم تصویر آواتار، دسترسی‌ها و وضعیت حساب هر کاربر باید روی نام کاربر و پس از ایجاد تغییرات دلخواه روی دکمه سبز رنگ «ذخیره» کلیک کنید.

۵- برای ایجاد کاربر جدید توسط مدیر وب‌سایت، باید روی دکمه سبز رنگ «کاربر جدید» در قسمت بالا و سمت چپ فهرست کل کاربران کلیک کنید، سپس در صفحه جدیدی که باز می‌شود، مشخصات، دسترسی‌ها و وضعیت کاربر را وارد کنید و روی دکمه سبز رنگ «ذخیره» کلیک کنید.

۶- برای جستجو در بین کاربران، باید از سه فیلد بالای فهرست کل کاربران استفاده کنید.
۷- در فیلد جستجو می‌توانید عبارت مورد نظر خود را برای جستجو در بین کاربران بنویسید و سپس دکمه اینتر کیبورد خود را بزنید.

۸- برای مشاهده همه کاربران فعال، همه کاربران غیرفعال یا همه کاربران منتظر تایید، کافی است که از فیلد وضعیت، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۹- برای مشاهده همه مدیران یا همه مشتریان وب‌سایت خود، باید از فیلد دسترسی، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.


۱۰- برای حذف هر کاربر در فهرست کل کاربران، پس از تیک زدن کنار نام کاربر، روی دکمه قرمز رنگ «حذف» در قسمت بالا و سمت راست فهرست کلیک کنید.


۱۱- برای تبدیل مدیر یا مشتری فروشگاه به کاربر عادی ابتدا باید با استفاده از فیلد دسترسی، گزینه مدیران یا مشتریان را انتخاب کنید. سپس در کنار نام کاربر مورد نظر خود تیک بزنید و روی دکمه قرمز رنگ «حذف دسترسی» در قسمت بالا و سمت چپ فهرست مدیران یا مشتریان وب‌سایت، کلیک کنید.

087-34590404 داخلی 2