اگر برای سفارش گرفتن یک محصول، مدیر وبسایت میخواهد شخصا سفارش را برای یک مشتری ثبت کند، میتواند از قسمت «ثبت سفارش» فروشگاه استفاده کند.
برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:
۱- از منوی بخش مدیریت وبسایت روی «فروشگاه» کلیک کنید.
۲- گزینه «ثبت سفارش» را انتخاب کنید.
۳- اطلاعات و مشخصات خریدار را در فیلدهای مربوط وارد کنید.
۴- در قسمت صورتحساب، روی دکمه «افزودن» کلیک کنید.
۵- عنوان یا کد محصول را جستجو و سپس محصول مورد نظر را اضافه کنید.
۶- برای ویرایش مشخصات و قیمت سفارش انتخاب شده، از آیکون «ویرایش» در انتهای فیلد هر محصول استفاده کنید.
۷- برای به روزرسانی فهرست محصولاتی که اضافه کردهاید، از دکمه «به روزرسانی» در انتهای فهرست محصولات اضافه شده، استفاده کنید.
۸- برای حذف هر محصول پس از تیک زدن کنار آن، روی دکمه «حذف» در انتهای فهرست محصولات کلیک کنید.
۹- اگر تمایل دارید که تخفیفی روی قیمتهای محصولات اضافه شده اعمال شود، کد تخفیف مورد نظر خود را که قبلا ایجاد کردهاید، در فیلد کوپن تخفیف وارد کنید و روی آیکون «اعمال تخفیف» کلیک کنید.
۱۰- اطلاعات ارسال سفارش را وارد کنید. برای افزودن اطلاعات ارسال میتوانید از دکمه «افزودن اطلاعات ارسال» استفاده کنید.
۱۱- پیکربندی سفارش را که شامل؛ توضیحات، وضعیت پرداخت، تاریخ سررسید و برچسب است، در بخش تنظیمات ویرایش کنید.
۱۲- وضعیت سفارش را انتخاب و روی دکمه «ذخیره سفارش» کلیک کنید.