برای شخصیسازی متن دکمه ذخیره فرم دریافت اطلاعات، مراحل زیر را دنبال کنید:
۱- از منوی بخش مدیریت وبسایت بر روی صفحهها کلیک کنید.
۲- گزینه «ایجاد فرم دریافت اطلاعات» را انتخاب کنید.
۳- از زیر فیلد عنوان روی «تنظیمات» کلیک کنید.
۴- در فیلد «متن دکمه ذخیره» در پنجرهی «تنظیمات»، متن دکمه ذخیره مورد نظر خود را برای فرم بنویسید. این متن روی دکمهای قرار میگیرد که کاربر وبسایت پس از پر کردن فرم، برای ذخیرهی پاسخ خود، باید روی آن کلیک کند.
۵- دکمه «بستن» را در انتهای پنجره باز شده انتخاب کنید.
۶- مراحل ایجاد فرم دریافت اطلاعات را ادامه دهید و روی «ذخیره» کلیک کنید.